keskiviikko 3. joulukuuta 2008

choose life. choose a job. choose a career.

tänään oli aika jees päivä kaikenkaikkiaan. koulu alkoi vasta puoli yhdeltä, oli leppoista, kun vain muokkailtiin väriympyrää ja etsittiin oikeita sävyjä pantone-värikartasta ja cmyk-väreistä. yay.

koulun jälkeen juostiin marian kanssa paikalliselle kirppikselle, koska se oli spotannut mulle sieltä maiharit! oon halunnut sellaisia jo ikuisuuden, mutta en oo raaskinut ostaa kenkäkaupoista, koska mulla ei esim ikinä ole tarpeeksi rahaa. ja itse oon niin laiska kiertämään kirppareita, plus et mä en itse löydä sieltä ikinä mitään. mut marialla on joku ihme kyky, ja se löysi mulle ihan täydelliset maiharit. eikä olleet hinnalla pilatut, vain 15 euroa. ne on vähän kuluneet noista kärjistä, mut se on helppo korjata.
ehkä rakastan niitä~ 8D
sen jälkeen hipsittiin tänne meille ja maria värjäsi mun hiukset. tulos näkyy vieressä. en tiedä, mistä tää tuli, mut on vain viime aikoina ollut sellainen pieni ajatus et olis kiva värjätä hiukset kunnolla tummiksi. ja, nyt ovat sit sellaiset. voi luoja, menee taas hetki, ennen kuin tunnistan peilikuvani. noi yhdetkin oli koko ajan "hitto, katoin taas, et kuka tos vieressä oikein seisoo!" lol.
mut nää on kyllä tosi kivat, ihanaa vaihtelua vaaleisiin hiuksiin. ja nyt ihmiset sit ottaa mut kuulemma enemmän vakavasti, kun en ole blondi. salé.
hiustenvärjäysoperaation jälkeen pidettiin pienimuotoinen leffailta. suunnitelmissa oli katsoa trainspotting sekä spider. eka saatiin päätökseen ihan kunnialla. se oli aivan mahtava. ewan mcgregor on kyllä jotain parhautta heti johnny deppin jälkeen. pakko kyllä hankkia toi leffa itsellekin.
spideria ei sit ihan saatu loppuun, koska se oli liian psykologinen ja hidastempoinen väsyneelle mielelle. XD joten luovutettiin äsken ja noi yhdet lähti kotiin. pitäs varmaan itsekin mennä nukkumaan pian, huomenna on taas kiskottava itsensä liian aikaisin hereille, yhyy.

1 kommentti:

Saana kirjoitti...

apua, en meinannu tunnistaa. :'D mut kivalta näyttää~!