maanantai 22. joulukuuta 2008

the street glittered

tuntuu et olisin ollut lomalla jo ikuisuuden. vaikeuksia unohtaa koulujutut yms? joo ei todellakaan. vähäc kuviaa kun oli liian tylsää tänään.8)
en oikein tiedä, mitä tekisin mun hiuksille. ne alkaa olla taas melko "pitkät", tai ainakin pois siitä mallista, jonka sillon joskus kauan sitten leikkautin. toisaalta olis kiva pitää ne suht lyhyinä, mut sitten taas toisaalta houkuttais hieman kasvattaakin niitä. on tää vaikeeta. vähän kyllä luulen, ettei mun pinna ja kärsivällisyys riitä mihinkään kasvattamiseen, kun nää on näin lyhyet. kivan pituuden saavuttaminen kestää esim sata vuotta. 8) ehkä pitäydyn lyhyemmissä. saa katsoa.

tänään kävin vähän kiertelemässä kaupungilla, koska oli ollut niiiiin ikävä tampereen kauppoja~ lähdin autolla, ja olin naivisti ihan varma, et löydän helposti parkkipaikan. lol joo niin varmaan. 8) note to self: älä i k i n ä lähden keskustaan autolla pahimman jouluruuhkan aikaan etsimään parkkipaikkaa. tuli selväksi kyllä tänään. lopulta jouduin vaan luovuttaan kun ensin olin pyörinyt varmaan puoli tuntia ympäri keskustoria ettimässä parkkipaikkaa. onneksi relluun voi aina luottaa - sain auton viimein sinne parkkiin, ja vielä ilmaiseksi.

en ollut etsimässä mitään kummempia, enkä kyllä mitään kummempia löytänytkään. yhden kengät mekkassa oli ehkä ihanat mut aa ei ole varaa ja olen ostellut ihan liikaa kenkiä muutenkin viime aikoina. mut henkkamaukalta tarttui mukaan ylikallis bilepaita, jollaista kyllä olin vähän kaipaillut. se on ihana. ja sit uudet sukkahousut. pitänee katsoa jos löytyis jotain enemmän sit alennusmyynneistä. en kyllä oo ikinä löytänyt yhdestäkään alesta mitään käyttökelpoista, mut se ei estä jatkamasta yrittämistä.

eilen kun ajeltiin tampereella, huomasin, miten törkeän kaunis se kaupunki osaa olla varsinkin näin joulun alla, kun siellä on ne valot. oli pimeetä, ihmisiä oli joka puolella, ja noi valot loisti siellä katujen yllä. oli niin nätin näköistä ja melkein itkin, kun ei ollut kameraa mukana. ja tänään kun olin siellä, ei ollut tarpeeksi pimeää. : <

mutta oli kyllä hämeenkatu ja tammerkoski niiin kauniita eilen. hassua kun tuli jotenkin kamala ikävän tunne, vaikka nythän mä olen täällä. XD tajusin vaan, et tampere on ihana kaupunki. on kyllä aina välillä niin ikävä tänne, kun oon kouvolassa. täällä/siellä mä voisin oikeasti asua tulevaisuudessa sit, kun valmistun. saa nähä~!
huomenna on aatonaatto. outoa. joka vuosi tulee tää sama tunne aina näihin aikoihin. miten nyt voi olla jo taas joulu? vastahan oli edellinen? taasko se on. se on ihan outoa. mä pidän joulusta ihan törkeästi, mut tuntuu niin oudolta aina huomata, että yhtäkkiä se on taas täällä. toisaalta en jotenkin haluais, että aatto tulee ollenkaan. :'D odottaminen on niin paljon mukavampaa. koska sit niiden parin illan jälkeen se on taas ohi ja pitää oottaa taas yksi vuosi seuraavaa.
no okei, voi se aatto tulla sieltä. [haluun mun lahjat hoho~]
huomenna pitäs leipoo pipareita ja koristella kuusi ~

Ei kommentteja: