maanantai 1. joulukuuta 2008

as rain turned into snow

joulukuu, mitä ihmettä? vasta ihan äskenhän oli lokakuu. aika menee taas ihan liian nopeasti. mutta ei se mitään, jotenkin joulukuu ja joulunodotus on sitä vuoden kivointa aikaa - mä en ole niitä, jotka stressaa joulusta liikoja. stressaan jo ihan tarpeeksi muista asioista.
mulla ei ollut tänä aamuna vielä luukkua, jota avata, mut tänään kävin ostamassa itselleni suklaakalenterin. en tiedä, milloin pääsen tästä "lasten jutusta" eroon, mut joulunodotukseen kuuluu totta kai kalenteri. ja suklaata nyt tekee mieli aina.

tänään oli ihana päivä koulun suhteen, kun ei ollut kun mediakulttuuria iltapäivällä, eli koulu alkoi vasta yhdeltä. sai nukkua edes vähän aamulla. <3

päivän asua. mulla on koulun kunnollinen digikamera lainassa tän jakson ajan, niin saan edes jonkinlaisia kuvia otettua. nyt kun on vähän valokuvauksen saloihin tullut syvemmin
perehdyttyä, niin tuli todettua, et mun oma, söpö, pieni ja vasta pari vuotta vanha kamerahan on ihan paska. tai ei sillä ainakaan kovin ammattimaisia kuvia oteta. damn, haluun ehkä uuden nyt.

anyway. mustavalkolinjaa tänään. oon niin tylsä näiden värivalintojeni kanssa. olen nyt yrittänyt pakottaa itseni ostamaan jonkun muun kuin mustan tai valkoisen värisiä vaatteita. ja mites onnistuukaan! tänäänkin tarttui henkkamaukalta mukaan villapaitatsydeemi - valkoinen sellainen. toivotonta.

btg tykkään kun hullu puurosta tosta mun mustasta käsikorujutusta, jonka ostin h&m:n jätkien osastolta. *---* tahdon paaaljon tollaisia lisää. jätkien puolelta löytyy aina hienoimmat printtipaidat ja korut, niin se vain on.

olin tänään reipas ja kävelin kouluun - tihkusateessa ja tossa loskassa. tulipa todettua se asia, et mun tennarit on viittä vaille kuolleet. sukat oli __aivan märät, kun pääsin koululle asti. kärvistelin sit kosteissa sukissa koko tunnin ja koulun jälkeen lähdettiin vielä tyttöporukalla kiertelemään kauppoja. yritin etsiä kivoja, uusia paitoja, ja talvikenkiä. en löytänyt kumpiakaan, mut sen sijaan ostin tosiaan yhden villapaitahommelin hooämmältä, koska mulla on tosi vähän mitään lämpimiä talvivaatteita, ja sit hiusvärin. maria lupas värjätä mun pään keskiviikkona~

tosiaan, mun kengät oli l i t i m ä r ä t kun viimein pääsin kotiin. ilma tuolla ulkona on niin sellainen, jota vihaan yli kaiken. kylmää, _märkää, ___loskaa, pimeää. haluan äkkiä mun talven takaisin. : ( joku poppaukko oli kuulemma ennustanut, et 10. joulukuuta pitäis tulla pysyvä lumi ihan tänne eteläänkin. saa nähdä, pitääkö paikkansa. en kyllä pistäisi pahitteeksi.

haluun viikonlopun jo tänne. meillä on tuplasynttärit ja merirosvobileet täällä ja aaaa siitä tulee niin siistiä~ 8D tänne tulee miljoona ihmistä ja ryypätään kun merirosvot ainakin ja pidetään varmasti niin kovaa meteliä et saadaan häätö. sitä odotellessa.
voisin vaikka mennä tuhoamaan aivojani akamella.

Ei kommentteja: